bra dag



Tänk att jag bestämde mig för att bli asnyttig på torsdag.
Och tillåter mig själv att äta dåligt idag.

Och så äter jag bra idag ändå!

Fast när jag bestämmer mig för att äta bra.
Då äter jag dåligt..

Idag åt jag ingen frukost. Väldigt lite skolmat och ganska lite middag.
Men middagen var iaf nyttig. Inga kolhydrater och mest sallad.

Sen har jag iof knarkat minttabletter och tuggummin.. men ändå!

Idag (torsdag) är det prick 30 dagar kvar tills jag ska nå minst 55 kilo.
Tror ni jag klarar det?

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag tror du kommer klara det. Jag funderar på att ha samma mål. Om 30 dagar ska jag väga 55 kg.

Kämpa tillsammans? Kram

2008-09-18 @ 15:07:45
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0