alla ni med pojkvänner kan skratta er lyckliga



Åh. Glömde säga en sak.

En grej som gjorde att jag blev glad idag var er!
Varje gång jag loggar in är det bara massa dumma kommentarer från fettosar.

Men inte idag.

Nu var det massa tips och beröm!

Blir så underbart glad av det!




Måste säga ett problem jag har i mitt liv just nu bara..

Jag är så ensam..
Jag saknar en kille i mitt liv.
Som man kan kramas med, hångla med och liksom bara vara allmänt kelig med ;) haha..

Saknar närhet på det sättet liksom...


Blir så ensamt. känner av det speciellt nu på nätterna.

Det är så kallt liksom..

Och det var så länge sedan jag var tillsammans med någon..


Men just nu är jag inte kär i någon..

Jag har seriöst funderat på att skaffa en kk..

Jag vet. det är lite pinsamt och lite slampigt..

men jag mår inte bra av att vara så ensam..


jaja  nu ska jag gå och lägga mig igen..

i min ensamma lilla säng..

snyft..


men snart är det jag - 5 kilo som ligger där i sängen iaf.

haha.


taggad till 1000 att gå ner i vikt nu.


Kommentarer
Postat av: beecca

hej :)



vi har precis samma problem...! men jag tycker killar är så svåra ibland :O

man skulle hittet en prefekt, sånna man ser i filmer ;)haha





be strong!

2008-09-16 @ 12:57:11
URL: http://be-thin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0