Åh vad bra!



Inte en enda kalori har jag fått i mig idag.


Jag har inte tuggat på något tuggummi eller äns druckit en kopp te..
Och det var inte ens jobbigt..

Däremot har jag bränt litegrann.
Fick ju det till 420 kalorier förut.
Nu kan man plussa på 150 för jag gick en promenad till.

Vet inte riktigt hur långt vi gick, hur länge vi gick elr hur snabbt men jag chansar lite.
Tror att det borde ligga på ungefär 150 kalorier.

Alltså har det gått minus med 570 kalorier idag.

Åh vad nöjd jag är.

Jag vet ju att det egentligen är bäst att äta någonting
litet varje dag iaf annars ställer kroppen in sig på svält..
Men det lär den väl inte göra efter en dag bara? Eller?

Hursomhelst ska jag ju äta frukost imorgon iaf.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra blogg :)

2008-09-07 @ 00:30:19
URL: http://myskin.blogg.se/
Postat av: Viola

Gå inte ner i vikt, du verkar ha anorexia. ÄÄÄÄÄÄÄT!

2008-09-07 @ 19:12:09
URL: http://vaajowla.blogg.se/
Postat av: Elina flina

Hej!

Jag tror du lider av samam problem som jag har,

Du vill gå ner i vikt o bli smalare... Men agera nu!

Skaffa hjälp..



[email protected] Adda om du vill ha mitt stöd!



Jag kom ur anorexia/ätstörningar och de var jätte jobbigt innan, Nu har jag mitt liv tilbaka och ja mår mycket bättre nu.

2008-09-10 @ 01:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0