60.4



Så jävla glad är jag!
Jag har inte ätit någonting idag.
Jag slapp undan middagen:)


Så ingenting har jag ätit idag.

Jag vet att det inte är bra att fasta för man saktar ner förbränningen då.
Men jag gör det bara en dag i veckan..
Annars går det för segt att gå ner i vikt.

Och om jag börjar fastar-dagarna med att äta någonting litet så är risken större att jag äter mer senare under dagen.
Så därför väljer jag att inte äta någonting.

Jag har rört på mig väldigt mycket idag också.
Gick på ett pass och sen tog jag en promenad.

Jag vägde mig också, 60.4 vägde jag.. Med mjukisbyxor på mig..
Det har gått ner men inte tillräckligt mycket.
Om jag ska väga 52 kilo den 18:e augusti måste jag gå ner fortare.

Har gått ner drygt 5 kilo och jag ska ner 8 till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0