59.1 kilo



Gick en kort promenad igår..

Och sen gick jag och la mig.

Var sjukt trött.


Idag har jag inte ätit någonting än.

Känns bara konstigt om jag skulle sätta mig i köket självmant liksom.
När ingen serverar mig.
Och ta mat själv.

Lunchen i skolan är ju konstigt om jag inte äter.
Kompisarna skulle reagera.

Och middagen hemma är också konstigt.
Men det är ingen som bryr mig om jag inte äter lunch hemma.
För ingen i familjen har ju lagat lunch liksom.

Det är ju skönt att jag känner så iaf.
Om någon förstår vad jag menar..

Jag har tränat idag också.
Sprang/gick fort drygt fem kilometer.
Och sen gjorde jag lite övningar på någon maskin.
Brände kanske 450 kalorier?
Kanske 500?
Vet inte rikigt.

Vägde mig idag också.
59.1 kilo.
Med träningskläder dock utan skor.

Alltså har jag gått ner från 60.1 som jag vägde sist jag vägde mig.
Fast det var iof ett tag sen..

Men nu är det 28 dagar kvar och 4.1 kilo kvar. minst.
Känns lite bättre ändå.


Kommentarer
Postat av: Sofia



true. Jag har verkligen itne vågat skriva in min vikt än på två dagar eller så för att jag vet att jag kommer ligga över! >.< Fuuk.. Har inte vart de bästa dagarna. Första dan var 61 och sen dagen efter 62 sen 63 >.< blö... Svull tid! Inte bra.. har inte vart ute ngt heller. har ju rört mig som fan på jobbet, men itne så att man blir så där härligt slut och svettig (Vilket jagdock ör glad för också :P)

Gah. tagit lax. medel så hoppas jag får ut allt svull käk jag har fått i mig på de två senaste dagarna.. Sen så går man ju upp lite under mensen och den borde komma snart >.<

men när du skriver augusti, menar du verkligen augusti? För låter väldigt pessimistiskt av dig att gå ned ca 8 kg på ett år;)



Hmm.. kan tänka mig det.. du kan inte träna på morgonen en gng i veckan så att du kan kolla din "riktiga vikt"? Kan kännas som en push om du kommer ned till 58 bara på en dag där^^Btw grattis till nya vikten!!! ^^



Kram!!

2008-09-21 @ 00:23:12
URL: http://attkela.blogg.se/
Postat av: Nikki

härligt komma under 60!! Con grats :D

2008-09-23 @ 20:53:16
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0