417 kalorier per dag..



Hade tänkt träna nu men det blev inte riktigt så.
Får träna efter skolan istället.

Imorse åt jag frukost.
Mjölk och flingor.
Mjölken kanske var på 70 kalorier och flingorna på 60.. ? Vet inte riktigt.
Sammanlagt blir det ungefär 150. Lägger på 20 för att vara säker.

Enligt kalorier.nu måste jag äta under 417 kalorier per dag för att väga 52 den 18:onde oktober.
Men fetto-jag ligger lite efter i planeringen.
Skulle ha vägt ungefär 58 nu.. och inte 60.4...
Så därför ska jag försöka hålla mig lite lägre..

Men i helgen ska jag på middag och dricka alkohol.
Det är mycket kalorier i det... fan...

Därför är det ju bra att jag fastar en dag i veckan iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0