30 dagar, 5 kilo



Nu är det 30 dagar kvar tills jag ska ha nått 55 kilo.

http://ellensize.blogg.se/ väger också 60 kilo och ska gå ner till 55 på 30 dagar.
Det är ju lite roligt att ha någon med sig.
Lite peppande liksom.

Idag har varit en bra dag hittils.
Jag åt inte frukost, och väldigt lite lunch.
Och sen dess har jag inte ätit någonting.

Men jag kommer ju äta middag idag.

Och sen kommer jag säkert knarka massa minttabletter eller tuggummin..
Älskar sånt:)
Det är ju kalorier i det men inte så mycket.

Ska kanske gå en promenad sen ikväll också.

Idag var en bra dag:)
Vet inte om jag kommer fasta någon dag denhär veckan.
Tror jag ska sluta med det.
Fasta är ändå inte bra. Stoppar bara förbränningen.

Ska nog försöka äta lite mat i huvud taget istället.
Kanske får fasta de sista dagarna på de här 30 dagarna om jag inte nått 55 kilo.
För jag måste nå 55 kilo.
Högre vikt än så är inte okej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sant, det är väll det som är problemet.. Man vet aldrig >.<



Har ni inte massa kryddor i skolan? Det hade min skola, om jag skulle gå i skolan fortf så skulle jag ösa på massa kryddor om jag skulle bli tvingad till matsalen >.<



Jag väger mellan 61-64 beroende på hur mycket mat jag har fått i mig och så. Nör ajg inte hade ätit ngt knappt så var jag nere i 61 (Det var i mpndags) Men i dag är jagtill bakla till som högst 64 på dan, 63.5 på morgonen.. Blöö. och jag är i ett för stadie till depp känner jag också så det gör det ju inte mycket bättre >.<



Hehe tror det var du som hade lagt upp om sidan kalorier.nu jag försöker köra med den också, men det går inte så bra just nu.. Känns nästan bara skämmigt då jag kommer över gränsen innan jag har lagt in vad jag har rört mig :( blö... Måste ta tag i det här nu!



Kramen!

2008-09-18 @ 20:28:33
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0