bättre dag.



Mamma är misstänksam.
Men jag ska inte låta det göra mig fet.

Så idag åt jag ganska lite.
Och jag var noga med att bara äta när hon såg på.

Är ganska nöjd med dagen ändå.
Åt ett äpple, ganska lite lunch och sedan två mörka mackor (med lite smör) till middag.
Sen sprang jag 30 minuter också.

Har inte vägt mig på en vecka.
Vill verkligen inte väga mig heller.
Vågen kommer visa uppåt.
Det är bättre att vänta lite med att väga mig så jag är säker på att den inte kommer göra det.
Fan.

Ska väga 55 den 18:onde iaf.
Jag ska det!

För vet ni vad jag ska göra då?
jag ska åka till ett varmt land.
det ska bli skitkul men jag ska bada = jag kommer ha bikini = ångest.

två veckor ska vi vara där.
vill vara glad och längta men det är svårt.
har sån jävla ångest.

bara i somras kände jag att det var okej att ha bikini.
jag var inte nöjd över min kropp men jag tyckte inte jag var speciellt fet och jag skämdes inte.

orkar inte att jag ska känna såhär nu.
och jag fattar inte hur jag kunde känna sådär förrut!
min kropp var hemsk och fet!
det är den fortfarande men inte lika hemsk.

vill bara kunna längta och var glad över att vi ska åka.
men jag kan inte vara det. jag får bara ångest.
det är på ett sätt bra för då blir jag verkligen motiverad till att gå ner i vikt..
men det är ändå så jobbigt..

ändrade lite på vad jag skrev för att inte bli igenkänd...


Kommentarer
Postat av: Ellen

men de är ju perfekt!! då ska vi båda åka utomlands och båda ska gå i bikini! Hehe.. lite skrämmande får jag säga:)

55kg here we come!

2008-10-12 @ 00:00:56
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0