47 är inte helt fel det heller..

Vägde mig somsagt igår.

58 kilo. prick.


Det är inte alls bra.

Men jag förväntade mig inte att jag skulle ha gått ner mer iof..

Men 58 kilo låter inte bra alls..


När jag registrerar in vikten på kalorier.nu står det att jag gått ner 7.8 kilo sammanlagt.

Haha det låter ju väldigt bra iaf.

Fan vilket fetto jag var då!

Jag vägde 65,8 kilo! 65,8 kilo!

Tänk om jag inte skulle ta tag i det då.
Tänk om jag fortfarande skulle väga så stört mycket.
Fan vad äckligt.

Jag måste säga att jag faktiskt känner en skillnad.
För första gången i mitt liv använde jag en tajt tröja igår.
Utan att se ut som värsta fettot.

Det kändes faktiskt ganska bra.


Tröjan var iaf inte jättetajt men så pass tajt att man såg svanken i ryggen elr vad man ska säga..
Jag är fortfarande inte tillräckligt smal för att använda de flesta t-shirts.

Alltså typ en sån t-shirt som lindsay lohan har på bilden här under:



Okej det kanske inte var väldens finaste t-shirt men jag tänkte bara visa liksom modellen.
Sånna t-shirts skulle jag verkligen kunna vilja använda utan att se ut som ett fetto.


Jag har tänkt på en grej också.

Till jul ska jag ju väga 52 kilo hade jag tänkt.

Och sen skulle jag bestämma mig för att vara nöjd där.


Men en väldigt fin siffra att väga är 49..
Tänk att komma ner på en siffra som börjar med 4..

Och det är ju bara tre kilo ifrån 52...


Sen är ju 47 en väldigt fin siffra det med..
Kanske kan bli mitt mål till nästa sommar?

Typ att jag ska väga 47 till juni 2009..

Fatta vad snygg jag skulle vara!
Alla skulle ju vara så avundsjuka:)

Någonstans mellan 45 och 47 skulle ju vara asbra att väga.
Tänk om jag kom ner till 45.8.
Då skulle jag ha gått ner 20 kilo! haha..

Nej men 52 får räcka sålänge..
Man kallar ju inte någon som väger 52 för ett fetto direkt..
Och då får jag mitt älskade bmi arton.

Nu känns det plötsligt inte lika smalt längre.
Innan, när jag satte upp målet, och vägde sådär jättemycket, då tyckte jag det lät skitsmalt.
Men det är ju ganska smalt iaf..


Kommentarer
Postat av: Anonym

52 är PERFEKT :D

2008-10-02 @ 15:28:00
Postat av: Joh

så är det med ätstörningar...man blir aldrig nöjd, hur lite man än väger. :/

2008-10-03 @ 09:20:34
Postat av: Anonym

"Någonstans mellan 45 och 47 skulle ju vara asbra att väga.

Tänk om jag kom ner till 45.8.

Då skulle jag ha gått ner 20 kilo! haha.."



seriöst!! du börjar bli helt bäng i huvet! du har en ätstörning. ta tag i det

2008-10-10 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0