snart tre dagar kvar



Jag har inte vägt mig än.

Ska göra det imorgon.

Är rätt spänd faktiskt.

Vet att jag gått ner.


Vi har ju en våg hemma men den visar fel.

Tror den visar ett kilo för lite.
Imorse visade den iaf 55.
Alltså borde jag väga runt 56 nu...  om det stämmer.
Åh vad glad jag blev.

Jag kommer klara dethär!
Nu är det bara tre dagar kvar iof..
men jag ska klara det.

idag har jag sprungit i 35 minuter.
och sen åt jag ganska lite till lunch och ganska lite till middag.

Längtar till att väga mig imorgon!
Vill verkligen veta hur mycket jag väger.
Tänk om jag skulle ligga på 55.6!
Så lite tror jag tyvärr inte att jag väger men om jag gör det så har jag gått ner 10 kilo från start.
Eller vänta! Jag har gått ner 10 kilo om jag ligger på 55.8.

Rätt coolt ändå.
10 kilo låter så mycket.
Tänk att jag har haft typ 10 kilo mer fett än jag har nu!
det är 10 mjölkpaket fett.
äckligt.

fast nu vet jag iof inte hur mycket jag väger.

om jag hade skött mig förra veckan hade jag kunnat väga 55 nu..
men jag var helt dum i huvudet.
åt iof inget godis eller så men vräkte i mig mat och tränade typ ingenting.
ska jag berätta en sak som jag inte riktigt vågade skriva här förrut.
när jag hade vräkt i mig mat och inte tränat så vägde jag mig en kväll på hemmavågen, den som visar ett kilo för lite.
och vet ni vad den visade?
nästan 59.
alltså hade jag gått upp till nästan 60!!!
Iof med grymt mycket mat i magen..
men det var skrämmande att se..

måste gå nu.
lycka till allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0