Tomhet



Jag hatar mat.
Jag hatar smaken.

Jag hatar att tugga.


Jag upptäckte det idag.


Nu kommer det inte bli svårt att gå ner i vikt.


Är bara lite rädd för det känns som om jag aldrig kommer bli mitt gamla jag.
Jag ville ju bara gå ner lite och sen att allt skulle vara som vanligt men att jag åt mindre..

Men jag kommer aldrig tycka som jag tyckte förut.


Jag har aldrig förut tänk att mat är äckligt.

Jag tycker verkligen det nu.

Och verkligen inte bara för att man blir tjock av den.

Det är äckligt.


Jag tänkte verkligen på hur det smakade när jag tuggade idag.

Det var inte gott. Inte alls.

Fattar inte att folk gör det till en sån himla stor grej att inte äta.

Eller att äta..


Fan kommer aldrig mer kunna njuta av mat..

Känns det som iaf..

Hemskt men bra på samma gång.
Nu lär jag inte hetsäta iaf...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Lessen att säga de men om du fortsätter såhär så kommer du nog aldrig att kunna ha en normal inställning till mat igen. Det kommer inte jag kunna ha, jag känner de nu.

Men du har rätt. Mat är inte gott längre. Tugga över huvudtaget är groose.

Jag hoppas de fortsätter gå bra för dig:) Vi kämpar tillsammans:) Kram

2008-10-05 @ 23:51:44
URL: http://ellensize.blogg.se/
Postat av: Ellen

hehe jag vet! De går trögt för mig.. står still på 57. Hur går det för dig? Hur mkt väger du?

kram!

2008-10-06 @ 23:47:59
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0