mindre än en vecka kvar.



efter jag sprungit 30 minuter och ätit ett äpple idag gick jag en promenad.
väldigt lång. 2 timmar lite drygt.
sen åt jag lite igen. en macka och lite lunch.

sen hände någonting.
jag tuggade på massor av tuggummin och fick känslan av att jag hade svullat massor.
men jag hade ju inte det.. bara tuggummin.
iaf så var jag stört hungrig och åt MYCKET middag.
sen fick jag lite ångest.
gick en promenad.
kom hem.
hade fortfarande ångest.
gick en promenad till.
hemma igen.
har fortfarande ångest.

fan.
varför kan jag inte fatta att jag måste äta nyttigt för att nå 55 kilo!

jaja. jag har varit vääldigt aktiv idag iaf.

så jag borde inte ha gått upp.


nu ska jag ner i vikt iaf.

fan vad najs att väga 55 kilo.


jag tycker 55 kilo inte är speciellt smalt.

men det är en normalvikt.

väger man mer är man överviktig typ. elr lite småmullig.

55 är liksom normalt.


när man väger 52 är man fortfarande normal men lite smalare normal.

när man väger 47 då är man smal.

leker med tanken av att väga 47.
mitt bmi skulle vara 16.3 då.

väger jag 49 kommer mitt bmi vara 17.

åh vad fint att väga 49.
och ha bmi 17.
jag gillar jämna siffror.
elr inte jämna men jag gillar bmi som inte är halva liksom..

nu ska jag köra gärnet för att nå 55 iaf.
fan vad mycket det låter man man håller på och snackar om siffror som börjar med 4..

jag ska aldrig mer väga över 60 iaf.
aldrig mer i hela mitt liv!
fy fan vad äckligt det är egentligen.

jaja nu måste jag sova lite.
godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0