Marykate är snyggast i världen



  


Idag räknade jag ut att om man slutar på noll kalorier (typ 200 kalorier mat och minus 200 för träning, eller inte äta alls..) så går man ner minst 3,5 kilo på två veckor.. minst.
Jag kommer så lätt klara dethär!:)

Sprang 30 minuter imorse = brände ungefär 350 kalorier.
Åt flingor och mjölk till lunch (20 gram flingor och 50 gram minimjölk) = 92,5 kalorier.
Har saknat k-special och mjölk rätt mycket.
Brukar alltid äta det till frukost och/eller mellanmål men nu får jag ju bara äta lunch och middag.
Lunchen får vi i skolan och då är det ju inte mjölk och flingor direkt, och middagen lagar ju mamma och/elr pappa och då blir det ju inte heller det..
Men nu är det helg och då fixade jag lunchen själv! :)

Tror jag ska träna lite mer idag.
Hejdå sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0