Mår illa

Igår kände jag mig väldigt bra.
Jag tränade och åt bra.
På kvällen var jag bortbjuden till några kompisar.

Åt bara sallad och ingen efterätt elr någonting.
Kände mig väldigt, väldigt bra.

Idag var min familj bortbjudna på lunch till några.
Jag åt lite lunch och sen blev det fika.
Jag kunde inte säga ner eftersom de serverade oss.

Så jag åt en hel jävla tårtbit.
Sen hade de gjort så att alla "barnen" fick varsin liten godispåse.
Jag tänkte att jag kunde "råka" glömma den i ett rum.

Men då kommer en tjej i min ålder som bodde där fram till mig och sa att hon hittade den på sitt rum.
Jag sa tack och tog godispåsen. Då sa hon: ska du inte äta?
Jag tog några godisar och hon tittade på mig.

Jag åt inte upp allt men det mesta.
Fy fan vad jag hatar henne nu.

Alltså har jag varit väldigt onyttig idag.
Jag mår så illa att jag skulle kunna spy.

Hinner inte träna idag heller...
Har några saker jag måste göra nu..
Fan helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0