Lunch



Känner fortfarande att jag inte tycker om mat.
Känner mig inte sugen. Det är bara jobbigt att tugga blaha blahej.

Vet inte om det är bra eller dåligt...

Idag åt jag ingen frukost.
Ganska lite lunch.
Och ingen middag.

Jag är överlyckligt att jag klarade mig undan middagen.
Det är ju bara jobbigt att äta liksom.

Jag sa att jag var jätteinne i pluggandet och att jag skulle äta lite senare.
När alla ätit upp och gick ut ur köket så gick jag in och tog en tallrick med lite fil och flinger.
Jag gjorde så att det såg ut som jag hade ätit och sen ställde jag tallricken där och sa till mamma att jag åt fil och flinger istället för middag.

Nu ska jag sova iaf. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ellen

ja jag tror faktiskt vi kommer klara det. Shit.. då har vi haft ett mål i 30 dagar och verkligen klarat av det. De är inte dåligt jobbat. (om vi nu klarar de)Men de känner jag på mig att vi gör, vi är ju på god väg:)

kram

2008-10-07 @ 00:20:29
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0