Kom precis hem



Åh vad glad jag är nu!
Jag hade tippat på att jag skulle väga ca 57.6 (57.5 om jag hade tur..) idag.
Men jag vägde 57.2! :)
Sånt blir man så himla glad och peppad av.

Nu är det bara 2.2 kilo kvar. På två veckor!
Det kan man ju lungt klara:)

Jag tränade lite till faktiskt. Trots att jag var stört trött.
Gick på ett spinning-pass i en timme.
Jag råkade komma lite tidigt så jag gick en stund på rullbandet och brände 30 kalorier.
Jag gick verkligen långsamt och det var inte alls jobbigt.
Men brände ändå liksom 30 kalorier.
Istället för att bara stå där och vänta.
30 kalorier är ju typ ingenting men att bara bränna det utan att anstränga sig känns ju skönt:)

Allt känns så himla bra just nu.
Jag är inte hungrig, inte sötsugen. Inte alls sugen på någonting faktiskt.
Och jag har tränat rätt bra idag.
Och jag vägde mindre än jag trodde.
:)

Hur går allt för er? Känns som om det är många inte uppdaterar så ofta nu. Och det är synd för man blir så peppad av att höra hur det går för alla. Om det går dåligt för någon tänker man liksom: "usch så vill inte jag ha det, därför ska jag anstränga mig lite extra.." och om det går bra för någon blir man avundsjuk och peppad.


Kommentarer
Postat av: Ellen

vad kul att höra att det går bra för dig!

själv kämpar jag. Varje dag...

Nu är det inte långt kvar:) detta klarar vi:)

2008-10-04 @ 23:46:47
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0