Halva tiden har snart gått..

fun.jpg fun image by jasmine-w

Den tid jag gick ner som fortast var när jag bara åt lunch och middag.
När jag åt ganska små portioner av det men inte jättesmå liksom.
Så jag börjar med det nu igen.

Idag ska jag väga mig igen..
Usch, längtar inte.

Även om jag vill veta hur mycket jag väger vill jag ändå inte det för jag kommer inte ha gått ner..
Blää..
Men herregud nu måste jag skynda mig lite.
Ska ner till 55 kilo på lite drygt två veckor!
Jag ska klara det iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag håller på med en artikel i skolan och skulle behöva ett flertal personer som lever som pro-ana, eller pro-mia att ställa 5-6 frågor till, jag skulle uppskatta om du ville ställa upp, adda gärna pussgurkan[email protected]

2008-10-01 @ 18:11:35
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0