fan

förlåt att jag inte skrivit.
allt suger just nu.


jag har några kompisar som är lite anorextiska.

en nära kompis till mig har haft anorexia sen hon var tolv typ och nu är hon sjutton.

hennes föräldrar fick reda på att hon var anorektisk för typ två år sen.

och dom tog det jättehårt.


jag var hemma hos henne i onsdags kväll.

hennes mamma frågade om jag ville äta hos dem men jag sa att det var lungt och att jag skulle äta hemma.

sen fick jag en liten idé.

jag ringde hem och sa att jag åt hos min kompis. då skulle jag slippa äta hemma också liksom.


jag var på övervåningen när jag ringde och min kompis familj satt och åt på undervåningen.

av någon konstig anledning hade hennes mamma gått upp på övervåningen och hört vad jag sa.

så hon kom in i rummet jag satt och sa att hon ville prata med mig.


hon frågade varför jag inte åt.

jag visste inte riktigt vad jag skulle säga men jag sa att jag inte var hungrig.
hon tittade lite undrande på mig och frågade om det var säkert. att det inte var för att jag ville gå ner i vikt.
jag sa att det verkligen inte var därför.

så höll vi på och snackade lite och tillslut sa jag att jag bara tänkte gå ner två kilo och sen vara nöjd.
att jag alltid brukade väga 57 och att jag plötsligt vägt mig och vägt 59 och ville därför gå ner till 57 igen och stanna där (la på lite så att det skulle låta bättre..).

hon sa att jag skulle var väldigt försiktig och verkligen stanna vid 57 isåfall och vara nöjd där.
sen gick hon ner och åt klart.

lite senare på kvällen gick jag hem.

på torsdagen gick min kompis mamma och min mamma på en promenad (de brukar göra det ibland).
och jag vet inte om min kompis mamma berättat något för min mamma.
på torsdagskvällen tittade mamma väldigt mycket på mig under middagen och för att inte göra henne mer misstänksam så tog jag flera portioner och åt ganska mycket.
senare på kvällen frågade hon om jag ville ha hallonglass.
jag sa att jag inte var sugen på det.
då sa hon ba: men det är ju din favorit du brukar alltid vilja ha ju.

så jag tog lite grann.

ja såhär och värre har det varit nu de senaste två dygnen.
ursh.. skriver mer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0