3 kilo to go



Idag har varit en ganska bra idag.
Ingen frukost.
Till lunch blev det en ganska stor portion.. hela tallricken fylld. men 3/4 av den var sallad!
Men i fortsättningen måste jag äta lite mindre.
Jag måste fatta att om jag ska väga 55 kilo den 18:onde måste jag äta mindre!


Till middag blev det typ också ganska mycket.
Men jag kände mig inte speciellt mätt iaf..

Sen har jag tränat lite idag.
Jag sprang i en halvtimme och gick en och en halvtimmes promenad.
Att springa i en halvtimme bränner väl ungefär 350 kalorier och promenaden brände kanske 500/600?
Och sen gick jag ju till och från skolan ~ 80 kalorier.

Så det var ju ändå en rätt bra dag.
Trots att det blev rätt mycket mat.

Förut var det ju under denhär tiden, när jag bara åt lunch och middag, inget mer, som jag brände mest snabbast.
Hoppas det är så nu med.
Måste förlora tre kilo på drygt två veckor.

Om jag verkligen anstränger mig så kommer jag klara det!

Juste! En sak märkte jag idag.
Jag var av en slump inne på blondinbellas blogg.
Där stod det att hon vägde 56 kilo och är 170 cm lång.
Kan det stämma?

Jag är ju också 170 cm lång.
Isåfall är ju jag typ fet.
Hon har ju mest muskler också..


Kommentarer
Postat av: Ellen

ja asså jag så det med! Hur fan kan hon väga 56kg?

Det kan inte stämma.. det ser inte ut så iaf

kram

2008-10-02 @ 23:08:47
URL: http://ellensize.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nej jag ska inte låta maten gå fel pga detta. Det ska inte hindra mig. Jag SKA till 55 kg.



Hon ligger inne för självmordsförsök.

Men det ska inte stoppa mig från att nå mitt mål.

2008-10-03 @ 00:35:22
URL: http://ellensize.blogg.se/
Postat av: A

det kan inte stämma! hon är ju absolut mullig. inte 56 kilo! 60-62 gissar jag på.

2008-10-03 @ 18:46:57
URL: http://anatips.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Kom gärna tips på vad vi kan göra för att bli bättre :)

2008-10-04 @ 20:46:43
URL: http://anatips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0