tack linda!:)

Åh vilka underbara människor det finns!
Tack tack tack Linda för ditt svar och din kommentar. Otroligt gulligt skrivet:)
"Min mamma är barnmorska och jag hoppas att det var okej att jag frågade henne" (eller något sånt), var inte det en väldigt gullig början på att svara på min fråga:)
Och att du pratat med din mamma.. :)

Jag var på ganska dåligt humör men dethär fick mig på väldigt bra humör faktiskt:)
tack tack igen! :)

hursomhelst har det hänt en ganska rolig grej. Min syster jobbar med ett jobb som gör att hon måste vara rätt smal hela tiden, så hon har en personlig tränare eller coach kanske det heter. Iaf så ringde hon mig (för första gången på år känns det som) och vi pratade om massa roliga saker. Bl.a. har hon börjat med en ny diet.
Den går ut på att ge kroppen sån mat som hjälper till vid energiförbränningen, och något för lite kalorier men med ganska stora mängder mat ändå. Hur nu det går ihop:)

Det finns iaf en affär där hon bor med speciellt framtagen låg-kalori mat. Och en del av dom sakerna finns även här i sverige!

Bl.a. är det ett visst bröd som bara har 17 kalorier per skiva.


Jaja, jag ska ta reda på lite mer sen.
Känns segt att göra det nu bara när jag ändå inte ska gå ner mer i vikt. Än så länge.

Då tänkte jag ha samlat på mig mer info om det så jag kan göra en liten guide.


Sen pratade jag med min anorexia-kompis också och hon kom också med en ny diet som man kan äta efter när man har andra att anpassa sig efter och vill göra det lite i smyg liksom. Bra om man bor hemma.

Visste ni t.ex. att om ni bara äter när ni behöver för att andra inte ska tycka det är konstigt (kanske t.ex. bara lunch och middag) bränner man MINDRE än om man skulle ta en skiva äpple varannan timma (elr var tredje) under hela dagen plus samma mängd middag och lunch.

Så alltså går man ner mer i vikt om man äter mer.

Dock är ju problemet att man kanske inte kan behärska sig....



Jaja. jag skriver mer sen.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej igen,

Ingen fara vannen, ha en bra helg.



Kram

2008-11-28 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0