mitt inlägg igår försvann



märkte nu att mitt inlägg igår aldrig publicerades. segt.

hursomhelst gick det bra igår.
jag åt ingen frukost, lite lunch och lite middag.
sen gick jag i sammanlagt ungefär en och en halv timme.
idag gick det ännu bättre.
ingen frukost, lite lunch, lite middag.
sen gick jag ännu mer. sammanlagt kanske två och en halv timme.
snabbt.

plus att vi sprang och höll på massa i skolan.

en sak som är seg är att mina två favoritbloggar inte skriver för tillfället. pam och ellensize!
pam var den som fick mig att börja blogga och har peppat och inspirerat mig jättemycket.
och ellensize är jättebra pepp och bra att gå ner tillsammans med.

segt.
för ibland kan jag känna att allt dethär är lite hopplöst och då brukar det alltid hjälpa att läsa vad dom skriver.. menmen.

juste.
idag hände det en ganska kul grej.
jag kände mig rätt nöjd över min kropp.
det har typ aldrig hänt.

det var i skolan. i duschen. där finns det massa speglar (konstigt nog) och då plötsligt tittade jag i dem och tyckte att det inte var något större fel med hur jag såg ut. tyckte jag såg ganska smal ut liksom.


sen när jag kom hem var jag på glatt humör och drog upp tröjan och tittade mig i spegeln.

då fattade jag verkligen inte hur jag kunde ha tyckt att jag såg smal ut.

då tyckte jag plötsligt att jag såg rätt fet ut.


och sen var jag på mindre bra humör igen..


lycka till allihopa. ge inte upp.


Kommentarer
Postat av: nelmo

Men ååh va duktig du varit :D

2008-11-04 @ 23:43:22
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Postat av: Men snälla?

Herregud. Du har problem. Rätt seriösa problem. Sök hjälp. Att du vill bli sån är helt ofattbart. Det är lättare att ta livet av sig, ett alternativ som definitivt är mindre smärtsamt.

2008-11-05 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0