jag vill ju hinna med mitt mål med 52 kilo innan jul...

kom tillbaka lilla mensen, snällaaa.
orkar inte vänta.

känns som jag bara går upp och upp i vikt nu för att jag är så rädd att den inte ska komma tillbaka.
har börjat äta vanliga portioner ungefär var tredje timma. så förbränningen är på topp iaf. och sen äter jag mycket grönsaker.

det är typ så jag kommer vilja äta när jag gått ner till 52 kilo.
för det känns som att jag skulle kunna hålla det då. inte gå upp allt igen då.

men nu måste jag gå.
kram på er!

Kommentarer
Postat av: S

fortsätt kämpa! Du klarar det här!

2008-11-12 @ 23:50:43
URL: http://theissue.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det låter som en bra idé att börja med lite vanliga måltider. Det kommer nog sätta igång din förbränning lite mer. Jag önskar jag kunde göra samma sak..:(

Du jag tänkte, så fort min nya våg har kommit så kan vi börja kämpa tillsammans igen. Det funkar inte att jag väger mig på den vi har nu. Den kommer nog nångång nästa vecka:)

Ska vi satsa på 52kg innan nyår? eller nån annan dag om du hellre vill det. Det känns så bra om vi gör det tillsammans så kan vi peppa varandra som vanligt:) Så vad tycker du?

kram

2008-11-13 @ 01:43:08
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0