ingen mens...


herregud. tyra banks är ju typ tjock..



jaja.

jag har ett problem.
har inte tagit det som så stort och tänkt att det varit någonting tillfälligt men jag vet inte...
jag har inte haft mens på nästantre månader..
eller lite mindre kanske, jag vet inte.
men iaf minns jag inte så bra men jag tror jag hade det runt den 20:onde augusti.
men sen dess har jag inte haft det.

tänkte att det inte gjorde så mycket och att det var för att jag gick ner så fort.
men att det var värt det och sen när jag har gått ner och börjar äta mer regelbundet, mer och nyttigare kommer den tillbaka.

men jag har ätit normalt i typ tre och en halv vecka nu men den kommer ju inte!
jag borde ha haft den nu..

blir lite orolig.
funderar på att äta så regelbundet som möjligt och ändå ganska nyttigt men liksom normalt ända tills den kommer tillbaka. för tänk om nått rubbas liksom. då kommer jag ju ångra mig. det kommer inte ha varit värt det.

så jag ska försöka hålla mig på vikten jag är på nu och hoppas att den kommer tillbaka.

fattar inte hur den kan försvinna!
jag trodde att det bara var riktigt smala personer som kunde tappa den. som liksom var riktiga anorexiker.

jaja.
har ingen av er tappat mensen eller är det bara mig det är fel på?
är det liksom vanligt? kommer den tillbaka sen? hur lång tid tar det?
om någon vet får ni gärna säga.

jag kommer nog fortfarande att skriva här men jag är ju inte lika peppad till att göra det eftersom det inte går neråt!

hursomhelst vägde jag 57.1 kg idag... :(
fast det var precis efter middagen och jag hade ätit ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: BeatriceMagdalena

För mig tog den 30 dagar innan jag fick min tillbaka, och det var efter att jag slutat gå ner och höll mig på en vikt.



Hoppas det hjälpte

2008-11-12 @ 07:56:20
URL: http://beatricemagdalena.bloggagratis.se/
Postat av: Agnes C

Det tar ganska långt tid innan mensen kommer tillbaka, tog mig ca. 2månader från att jag hade börjat äta normalt...

= )

2008-11-12 @ 10:51:56
URL: http://lifechanging.blog.com
Postat av: Anonym

Hur kan du skriva att Banks är typ tjock? det är ngt fel på dig. speciellt när det blir så allvarligt att du har slutat få din mens.... tänk efter för faaan. det är inte värt det.... i know..

2008-11-12 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0