Hej

Idag är jag både irriterad och glad.
Dagen började med att jag vaknade klockan halv fyra (skolan började åtta och vi hade ett prov), alltså hade jag missat hela skoldagen.
Jag vaknade av att telefonen ringde och när jag vaknade kastade jag mig direkt upp ur sängen för att svara. På vägen till telefonen svimmade jag! Brukar känna mig svimfärdig ibland när jag reser mig upp men brukar aldrig svimma.

Sen känner jag att jag har ont i magen (kan det ha varit lite mensvärk tro?:) så jag gick och la mig lite till.
När jag vaknade igen vid typ halv fem så hade jag ont i hela kroppen. Kändes lite som träningsvärksont.
Jag gick iaf upp och åt.

Sen klär jag på mig och ska precis ut på en liten promenad (kände mig så seg och det är skönt att komma igång så) så kommer en kompis över till mig. Fan, jag hade lovat att åka till stan.
Vi åkte till stan och var där vid halv sju.
Då mötte vi upp några andra kompisar och åt lite, sen åkte vi hem till en kompis och pratade och åt massa onyttigheter.
Jag försökte att inte äta så mycket.. menmen,. kanske åt 10 godisbitar elr nått..

Undertiden jag satt där tittade jag på hur smala mina kompisar är.
Hur kan jag ha blivit så mycket fetare? Utan att i början ens märka det?

En annan sak jag har märkt är att mina bröst är lite större nu igen. Precis efter min resa var de ju mycket mindre. Märkte förut att de har blivit lite större igen. Det är ju skönt men det är segt för det betyder att jag gått upp massor också.
Men jag tror inte jag gått upp i vikt än faktiskt om man tittar på min äta-tre-gånger-om-dagen-period.

Nej, nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Det går ett virus just nu som sätter sig på balansnerven och som man kan svimma av. Pappa svimmade och spydde, själv har jag haft yrsel (blir ju ändå yr ibland men inte såhär mycket), illamående, magproblem och ögonsveda (som om jag fått schampo i ögonen) och känt mig allmänt risig.

2008-12-01 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0