elin kling i min kropp



haha jag gick in på nelly.se för att spana in lite bikinisar och snygga, smala kroppar.
och sen tittade jag på elin kling och kom på att hon inte har speciellt snygg kropp.
på ett sätt är den ganska lik min.
båda har skitsmå, typ obefintliga bröst.
och sen ligger det mesta fettet på låren.

men hennes mage är smalare än min..
och hennes överarmar.

haha istället för att lägga upp en riktig bild på mig själv som alla normala gör, gör jag såhär.
jaja, det är det närmaste ni får komma att se mig. :)
kram på er

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha jag gillar de du har gjort:)

Jag vill inte säga vad jag väger riktigt än. Om nån vecka lr så kan jag med att skriva det då den förhoppningsvis är lite lättare. Jag är lite töntig just nu.

kram



ps. jag köpte den sista vågen:)

2008-11-12 @ 01:13:15
URL: http://ellensize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0