aj aj aj min mage sprängs

idag blev det ingen frukost.
sen mellan mycket lunch.

sen kom jag hem.
kom på att en nära kompis fyller år.
ringde henne.
hon påminnde om att hon, jag och några till kompisar skulle äta ute.

vi åkte till stan.
hon bjöd på maten (jättesnällt men blev lite ångestladdad)

var trerättersmiddag som serverades.

åt upp hela förrätten och nästan hela huvudrätten.

sen sa jag att jag var för mätt för att äta efterrätten.

de "tvingade" mig att smaka.

tog en tugga.


kom hem nyss.

trots att det var flera timmar sen jag åt är jag fortfarande proppmätt.

idag var det ingen bra mat.

herregud vad mycket mat det var på restaurangen.

kändes på ett sätt taskigt att inte äta upp allt men jag åt ändå vääldigt mycket.

mer än vad jag brukade äta som en vanlig portion innan jag började bry mig om vikten.

hade ont i magen på hemvägen kan jag lova.


jaja.

jag kommer ändå gå ner i vikt.

även om denhär dagen sabbar lite.

det är liksom vaner som sabbar.

eller vad jag ska säga.


om jag hade tappat kontrollen och ätit allt dethär hade det varit en annan grej.

då skulle det kännas som om det skulle hända flera gånger.

men eftersom detta knappast händer ofta lär ju inte dethär göra så mycket liksom.

jaja.


ha det bra allihopa nu måste jag sova. man blir trött av att äta för mycket..


Kommentarer
Postat av: nelmo

jo hon är ju väldigt smal, men om man fick välja vilken kropp som helst skulle jag välja den och sen kunde man ju gå upp ett kilo eller två så blir man ännu mer perfekt :)

2008-11-06 @ 00:47:38
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du kommer gå ner i vikt ändå. En "fel" dag kommer inte att förstöra allt. Just get back on track =)

2008-11-06 @ 12:04:57
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0