Mer peppad än nånsin!



Jag skrev ju förut om massa tips jag fått av en bra blogg. Den bloggen heter http://pam.bloggagratis.se/
Om ni vill bli motiverade till att gå ner i vikt, läs den! Den fick mig att verkligen ta tag i min dröm av att väga 52.

Och hörrni, vet ni vad?
Idag ska jag och Pam fasta.
Fast eftersom jag måste äta middag så får jag fasta innan och efter och hålla middagen på mellan 150-200 kalorier.
Tror jag aldrig har kännt mig såhär peppad!

Nu ska jag till gymmet och bränna fett!

Juste - jag har ett litet tips för er som går och gymmar och vill bränna fett.
Räkna alla kalorier ni bränner hela tiden och bestäm redan innan hur många kalorier ni minst måste ha bränt innan ni börjar.
Då får ni inte gå innan dom är brända!
Det är skitsmart tycker jag.

Jag har kört på 500 igår och i förrgår men nu ska jag nog öka lite.
Trots att jag höll på att spy förrut.

Jag ska nog satsa på 550 elr 600. Nej 600 kalorier blir det!
Och sen ska jag göra mina 300 situps!

Plus att jag ska fasta med Pam!
Åh vad smal och snygg jag kommer bli då!

Kommentarer
Postat av: pam

haha åh, sött inlägg där. :)

Tack! haha (jag nojar över att säga 'Tack' för att det bringer otur) Men måste fan bara säga det :D



Det du skriver får mig att vilja ge upp ännu mindre!

2008-07-30 @ 15:36:22
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0