ser ni att det är mary-kate olsen?



Fanfanfanfanfan.
Jag hade inte tänkt äta någonting efter middagen.
Och jag var inte ens hungrig!

Men sen blir jag bjuden på en drink hos en kompis.
Så jag bestämde mig för att åka dit men dricka vatten elr nått sånt.
Och det gick bra.

Men sen bjöd dom på sallad.

Och dom la upp mat till alla.
Jag kunde inte säga nej.
Och jag var inte än hungrig elr sugen!
Men jag tvingade i mig maten för att vara artig.

Tror iof att det bara låg på 50 kalorier elr nått sånt för jag åt inte allt.
Men det är ändå irriterande.

Förlåt Pam.
Men jag bröt inte 200 kaloriers gränsen!
Och jag har ju inte samma tur som dig.
Som kan skippa middagen.

Åh du ska bara veta vad glad du borde vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0