Rosie Huntington-Whiteley


Hennes kropp är finare på första bilden - ansiktet på andra.

Ska äta väldigt onyttigt ikväll. Blää.
Inte bra, men vad ska jag göra annars?
Om jag inte äter börjar alla undra.

Om jag äter äter jag oftast tills jag blir mätt.
Hatar att vara mätt.
Kommer känna mig fet.

Jag har kommit på hur jag ska bli motiverad nu iaf.
Det är ju bara att tänka att det bara är en vecka kvar.
Om en vecka kommer jag äta massor av god mat.
Fast just nu äcklar den maten mig...

Trots att det är mat jag brukar älska.

Husomhelst kommer alla titta med beundran på mig då.
För då kommer jag vara smal och söt.
Hoppas jag.
Får inte bryta dethär nu.
Tanken finns inte äns.

Jag får försöka äta ganska lite av allt det goda på 5 dagars festen.
Så jag kan komma ner till 52 kilo efter.
Annars måste jag ju börja om allting.
Nej det orkar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0