perfekta armar..




Juste, tänkte bara säga en sak.
Jag har prick en vecka och en dag på mig att gå ner i vikt.
Det kommer iof nog bli ganska svårt att gå ner tretton kilo på så kort tid..
Men tio kilo kanske går?
Eller?

Och då ligger jag på 55 kilo.
Vilket är helt ok.

För om åtta dagar ska jag iväg på en lång fest kan man säga, som kommer hålla på i fem dagar. Alla kommer bara festa hela tiden och ha roligt. Och då kommer jag inte orka tänka på mat.
Jag har tillåtit mig själv att dricka läsk då, men allt annat onyttigt ska jag försöka undvika.

Åh, nu ska jag iväg och träna.
Ska passa på och titta hur mycket jag gått ner sen igår.. hoppas det är någonting.

Jag tog även mått igår.
På hur tjock min mage var när jag drog in den så mycket jag kunde vs spände ut den.
Och på mina lår och armar.
Ska skriva upp vad det blev här.
Och sen ska jag se om jag blir mindre. Var jag går ner minst och mest och så..

Jag varnar er för dom måtten. Dom kan vara skrämmande stora! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0