Motivationen är tillbaka



Känner att det blir många inlägg nu.
Men jag har så mycket att säga.
Så mycket att skriva.

En sak som peppade mig idag vill jag bara säga.
På kvällen var jag med en kompis.
Hon hade träffat massa nya människor tidigare idag och skulle beskriva en tjej.

Då sa hon att det var en mullig tjej. Inte tjock men mullig.
Och hon hade klätt sig jätteutmanande och försökte impa på killarna.
Så hon ställde sig bredvid dem och skruvade håret.
Och min kompis märkte verkligen att killarna var 0 intresserade. De tyckte att hon var för fet.

Sen sprang killarna iväg och hon efter.
Och när hon sprang dallrade hennes fett så jävla mycket.

USCH FY ÄCKLIGT!!! skulle jag vilja bli beskriven så? NEJ
Jag ska bli snyggt smal!
Riktigt snyggt smal!

Btw måste jag bara säga en sak om min kompis.
Hon väger 50 kilo och är nån centimeter längre än mig.
Hon har perfekt kropp...

Nu funderar jag på att sänka målet ännu mer.
Att väga 50 kilo istället för 52.
Eller 49.
49 låter så feminint och så litet.
Så nätt liksom.
52 låter värre.
Men jag tycker ändå om 52.

63.8 är hemskt. En äcklig siffra.
Jag spyr på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0