Mary-Kate och Ashley är som två assecoarer.



Frukost: 45 gram K-special active. Och lite lättmjölk till det också..

Lunch:

Middag: Massa äcklig mat. Säkert 800/900 gram. Drack minimjölk till det också.

Övrigt:


Sen tränade jag idag också. Det sa jag ju iof.

Brände 500 kalorier plus 50 situps.

Skäms när jag skriver 50 situps.
Det är ju ingenting!
Ska kanske göra några nu innan jag går och lägger mig.
Annars blir det träning hela dagen imorgon.

Men jag har inte så mycket ork!
När jag tränade i tisdags var jag spyfärdig efter 300 kalorier.
Men idag gick det bättre. Kände inte av det lika mycket.

Har börjat med en annan grej också.
Om jag är ensam i omklädningsrummet sätter jag på 2 duchar. En iskall och en kokhet.
Sen springer jag från dusch till dusch. På så sätt slipper jag celluiter!

Bra tips va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

på så sätt slipper jag celluliter?

2008-08-02 @ 10:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0