Lily Cole



Igår var första dagen på min bantning. Det gick bra faktiskt. Förrutom att vi åt en jätteonyttig middag. Men jag vill ju att min smalhet ska hålla sig även när jag gått ner till 52 kilo. Och då måste jag kunna äta någonting varje dag liksom..

Frukost: En kopp grönt te (1 kalori typ..)
Lunch:
Middag: Massa fettomat på 900 kalorier typ..
Övrigt: inget!

Jag tränade väldigt mycket också!
Precis på morgonen gjorde jag 50 situps.
Sen stack jag iväg och tränade.
Då gjorde jag 300 situps till.
Sen brände jag 500 kalorier sammanlagt (jag var spyfärdig efter 300.. så det var duktigt gjort!)

Sen drack jag min kopp te innan jag fortsatte.
Då cyklade jag 1,5 mil ungefär.
Och sen simmade jag kanske 200 meter? inte mycket iaf..

duktigt va?

Nu är jag väldigt hungrig... Men jag ska bara dricka lite vatten och sen ska jag iväg och träna!
Har bestämt mig för att en onyttig middag kan jag unna mig varje dag. Annars kanske mina föräldrar skulle börja undra.. dom tycker liksom att det är konstigt att jag tränar så mycket. elr konstigt, dom tycker ju det är bra men men..

Inget annat onyttigt ska jag äta iaf, som chips och godis och sånt.
Nej, det ska jag bara tillåta mig själv att äta ungefär 5 gånger per år från och med nu. Och det ska vara vid väldigt speciella tillfällen, typ jul och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0