Keira Knightley



Får så himla mycket inspiration från den bloggen. Här kommer ett väldigt bra uttryck:

"Sacrifice is giving up something good for something better"

Funderar på att skriva det någonstans och ha med det överallt så jag påminner mig om mitt BMI-mål...
Jag hittade förresten en lista där också som peppar en till att bli smal, här är dom bästa punkterna tycker jag:

När man är smal, sitter kläderna bättre

* Inga celluiter

* Minskar risken att få diabetes/ hjärt och kärlsjukdommar

* Du känner dig smidigare

* Det bevisar att du kan kontrollera dig själv, du har en stark vilja:)

* Ingen kallar dig tjock, utom i sarkastiskt syfte

* Männsikor kommer att vara avundsjuka på dig.

* Du kan ha bikini utan att fettet väller ut från magen.

* Dina lår slår inte ihop i varandra!

* Du är snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0