Kate Moss


Mattips

Kaffe |

alla vet väl att det ger ökad energi även ifall det inte smakar hallon..

påverkar din kropps förmåga att driva ut överflödig vätska och din omsättning av fett.


Citron | Det har en effekt att dra ihop magsäcken. likadant som vinäger.


Äppel | sätter ju snabbare igång förbränningen. 


Kryddor | Sätter med igång förbränningen. Chili har jag hört är bra. (Salt är dock dåligt, det binder fett) fuck, det är asjobbigt. jag är beroende av salt.. när jag väl äter, slutar inte krydda föräns det blivit för mycket.


Te | Grönt te. "Grönt te ökar metabolismen och kan underlätta viktnedgång och öka uthålligheten. "


~  ÖVRIGA TIPS  ~

Duscha kallt | Det gör så att kroppen måste jobba mer för att få upp värmen - förbränner kallorier.


Drick iskallt | Likadant här. Kroppen arbetar hårdare.


Sitt rak i ryggen | Du förbränner dubbelt så mycket om du försöker sitta rak i ryggen än om du sitter som en hösäck.


Minsta rörelse räknas | När du te.x sitter vid datorn/tvn, hoppa med benen, slå med händerna mot låren, osv. bättre än att sitta HELT still, då gör du ju ändå någon nytta även när du sitter ner.


Bli frusen | Ha lite kläder på dig, ju mer du fryser som sagt.. Sänk värmen i ditt rum. Ha inte så mycket på dig utomhus.

Celluliter |  Torrskrubba huden med kanske en sådan badhandske eller en badborste. Jag har köpt en badborste på Åhléns.


Dessa tips är kopierade från samma sida som jag skrivit om förrut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0