Finns inget bättre pepp.



FYFAN VAD JAG ÄR ÄCKLIG!!!
Jag bara äter och äter och äter.

Jag hade tänkt att jag skulle få äta hur mycket jag ville till middag och då frossar jag!
Jag tänker att: "jag sa ju att allt var tillåtet till middag...".
Men så in i helvete elr!

Och sen tappade jag motivationen lite.
Jag tänkte: är det verkligen värt att äta skitlite och träna sig spyfärdig för att bli smal? Det är ju ändå ingen som bryr sig? Mina kompisar kanske tycker jag är lite fet men orka bry sig om dom. Ska jag svälta för deras skull? Jag kommer bara få ännu mindre bröst då ju..

Nu ska jag sluta tänka så. Sånna tankar finns inte!
Jag ska bli smal!

Och vet ni vad?
För länge sedan var jag medlem på någon kalori-sida på internet som hjälper en gå ner i vikt.
Och jag letade stört mycket efter den igår men hittade den aldrig.
Men nu hittade jag den!
Karolier.nu heter den. Stört bra!

Man ska fylla i sin målvikt så gör de en tabell.
Och ni anorexiker elr andra som vill gå ner ovanligt mycket i vikt:
Det kommer stå att ni ska fylla i ett rimligare mål när ni skrivit in er målvikt.
Bry er inte om det, sidan funkar ändå och varningen står bara där liksom..
Dom vill typ att man ska gå ner ett kilo per år?
Bry er inte!

Här är min vikttabell.
Från igår.



Det går snabbare ner!
Fast iof vägde jag mig imorse innan jag svällde på med massa mat..

Kommentarer
Postat av: pam

Åh! Verkar vara en bra sida? Vad heter den?

Och är det okej att jag länkar dig? Jag gillar din blogg.

2008-07-30 @ 11:19:40
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0