Elle MacPherson



 

"Vill du inte kunna ha vilja kläder som helst utan problem?

Skämmas över din kropp när du har sex?

Ska din kille se ett fetto sittandes på honom under sexet?

Ska allt verkligen dallra?

JOBBA! Blir du smal kommer andra killar titta efter dig på stan och din kille kommer vara överlycklig över att han har dig.

Du kommer vara gladare, kunna njuta av livet mer.

Kunna vara med på alla uteaktiviteter utan att känna dig klumpig.

Gå i korta kjolar och klänningar på sommaren.

Vill du inte alla andra tjocka människor ska titta på dig i skolan av avund?

Titta på feta människor och bara skina upp över att du har världens hetaste kropp."

Det är ju ingenting man behöver göra för att bli smalare. Det är någonting man inte behöver göra.
Det är ju bara att avstå från allt äckligt fett.
Usch jag får kräkreflexer när jag tänker på det.
Det som lockar mig mest är att kunna ha alla kläder, allt passar på en!
Bort med 13 kilo!


Kommentarer
Postat av: Pecan - Mattias

Härlig inställning! Fortsätt så... Fan jag ska köpa träningskort men jag vet inte vart eller vad... JOBBIGT! :D

2008-07-28 @ 03:18:15
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0