could kill for that body



Denhär kroppen är min drömkropp. Skulle kunna döda för den! Den är väldigt smal men ser inte sjuk ut.

Hursomhelst.
Det är en sak jag måste erkänna för er läsare..
Jag har somsagt inte anorexi elr någon ätstörning. Jag ska bara gå ner några kilo och sen ska jag vara nöjd.

Men ändå har jag gjort ett slags armband som symboliserar anorexi. Läste på en sida om sånna armband. Ett rött stod för anorexi. Så jag gjorde ett.
Inte för att jag somsagt har anorexi.
Utan för att det var ett fint sätt att bli påminnd om att jag inte ska äta.

Tidigare har jag skrivit tre bokstäver i min hand. "axo" brukade jag skriva.
Då kom jag alltid ihåg att tänka på vad jag åt.

Men jag kände att det var roligare att ha ett band som påminnde.
Och sen om jag vill bryta min onyttighet måste jag klippa bort bandet.
Men det kommer jag aldrig våga göra (förrutom när jag nått min målvikt.)
Så jag tror dethär kommer funka bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0