Äckel fetton Äckliga tankar



Jag vill ha kontroll över vad jag äter!!
Hur svårt kan det vara att INTE äta liksom?

Fattar inte hur äckliga fetton kan tänka: Nej nu är jag hungrig nu vill jag ha mat." och "Nej nu är jag sötsugen ni vill jag ha godis".

Jag ska aldrig bli en sån!
Och tills den 18 Augusti ska jag inte svika mitt röda band! Okej!

Den 18 Augusti ska jag väga 52 kilo!
Anledningen till att det är just det datumet är för att då börjar skolan.
Och då kommer jag inte kunna fokusera på maten och träningen så mycket som jag gör nu.
Då kommer jag behöva äta mer för att kunna prestera bra i skolan. Och för att orka.
Och inte ha lika mycket tid för träning.

Så därför ska jag passa på att träna nu!
Och inte äta!
Vad gör det om jag darrar, känner mig spyfärdig och har yrsel nu liksom?
Ska se allt sånt som ett tecken på att jag krymper.

Kommentarer
Postat av: anonym

Tack gode gud att det finns fler som tänker som jag! Att äta är bara onödigt. Själv är jag mitt uppe i min två veckors-fasta!

2011-09-19 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0