1.8 kilo




Yeah!
Jag blir så glad för jag har faktiskt gått ner i vikt sen igår! Ganska mycket också!
Nu väger jag 63.8!
Alltså har jag gått ner 1,8 kg! På en dag!

Fast iof sov jag mycket längre idag, men ändå..
Och tyvärr tror jag inte att jag kommer stanna här för jag åt nyss. Åt typ 200 kalorier. Nyttiga flingor. Och lättmjölk.
Fast iof har jag fortfarande bränt mer idag än vad jag ätit.
Kanske ska simma lite elr någonting nu så jag kan äta middag också..

På gymmet brände jag 500 kalorier.
Och så gjorde jag 50 situps.
Skulle göra många fler men jag darrade så mycket och sen var det några som stressade på mig.

Men jag ska göra fler ikväll.
350 varje dag är bra att göra.
Kanske kan öka till 500 sen?

Just nu har jag träningsverk i magen. Så domdär situpsen igår gjorde nog ett ganska bra resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0