0.3 kilo mindre..




Idag har jag tränat sjukt hårt!
Jag brände 600 kalorier och gjorde 300 situps.
Sen gjorde jag några andra övningar också.

Och nu har jag ätit middag.
När jag försökte räkna ut hur mycket det blev fick jag det till 134 kalorier.
Och då ökade jag på lite extra på vissa saker.
Men jag tror ändå det låg någonstans där.

Tyvärr blev jag inte lika glad när jag vägde mig. Hade endast gått ner 0.3 kilo sen igår.
Det kanske låter mycket på en dag men det är det inte eftersom jag precis börjat banta.
Om jag skulle fortsätta såhär och gå ner 0.3 kilo per dag om två veckor hade det varit bra.
Men det är inte bra för att vara tredje dagen på bantningen.

Alltså vägde jag 63.5 kilo.
Tills imorgon vill jag ha gått ner minst 0.6 kilo.
Så vågen visar 62 någonting.
Åh då är det bara tio kilo kvar nästan.

Förresten.
Jag skrev ju om en sida som hette Kalorier.nu.
Jag hade gjort fel i min vikttabell jag la upp, här är den riktiga (och nu har jag fyllt i idag också):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0