vad som behövs i en crash diet!

Hej igen! Hoppas ni alla haft en bra jul:)

Jag har ätit massa onyttigt och mår skitdåligt därför...
Hursomhelst har jag planerat för min crash-diet.
Listan på piller jag fick av min kompis var ganska lång. Eller det var typ 6 eller 7 olika piller man skulle köpa.
Jag ringde då en annan kompis till mig som också testat crash diet (rätt många som har det ju! :). Hon sa att det var för många vitaminer, och att det absolut inte är bra med någon överdrift.

Henne litar jag lite mer på eftersom en av hennes bästa kompisar jobbar som dietist och det var dietisten som tipsade henne om dieten.
Min andra kompis mejlade mig vad man skulle göra istället:

"Varje dag ska du:
- På MORGONEN (det är viktigt att det är på morgonen eftersom man vill att förbränningen ska sätta igång så tidigt som möjligt!!) så ska du ta ett glas minimjölk (2 - 2,5 dl). Direkt efter det sväljer du en tablett dulcivit och en OMEGA-3 tablett.
- Sen ska du inte dricka annat än vatten under resten av dagen. Och du måste drick MINST 2 dl!

- Om du blir sugen på annat så ska du dricka detox-te eller något annat te med antingen rensande effekt, förbrännande effekt och/eller energigivande (med koffein). Men du ska max dricka 2 koppar te på en dag. Och hellre en kopp än ingen alls."


Så. Det man behöver är en burk med dulcivit. En burk om 100 tabletter kostar 75 kronor och dulcivit är till för de som äter för lite. Så även när man äter så är det bra att ta tabletterna om man inte vill att förbränningen ska sakta ner (och det vill man ju inte!).
Så det kommer bli 90 tabletter över som man antingen kan spara till nästa crash-diet man gör eller äta för att det är bra:)

Sedan behöver man OMEGA-3 tabletter och lite minimjölk (blå mjölk går också bra men då går man inte ner lika mycket i vikt).
Och sedan lite te.

Eftersom iaf jag har både te, mjölk och OMEGA-3 tabletter hemma behöver jag bara betala 75 kronor för denhär dieten istället för 3000 som man måste betala på crashdiets hemsida.
För er som inte har OMEGA-3 tabletter så kostar dom lite drygt 100 kronor också.

Nu är man riktigt taggad på att sätta igång! :)


Kommentarer
Postat av: tooti

låter bra. vad är det för hemsida? vilka råneri med 3000 kr :O men tur att du får det billigare ;P

2008-12-27 @ 11:12:58
URL: http://tooti.blogg.se/
Postat av: Caroline

Funkar det :)?

2009-01-08 @ 05:01:37
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0