toyboy haha:) ni behöver inte läsa dethär..



Jag är dränkt i skolarbeten och en massa andra saker som ska göras. Och dethär ska kallas lov.
Fan vad jag hatar sånthärnt. Stress.

Det är en liten grej jag funderar över också.
Det finns en kille som har varit intresserad av mig ända sen i somras.
Jag träffade honom när jag var på en resa med mina tjejkompisar.
Och jag var väl lite full och gav honom lite vibbar när vi sågs.
Men sen åkte vi hem dagen efter jag träffat honom och jag har inte tänkt så mycket på honom.
Men han bor ganska nära mig och vi har snackat några gånger sen sist.

Och nu vill han träffas.

Han ser väl helt okej ut men jag har varit med snyggare killar. Och sen är han lite för osäker på sig själv.
Så därför har jag inte riktigt velat träffa honom.
Men nu är jag lite smådesperat.

Haha med risk för att vissa av er kommer bli äcklade och för att jag kommer låta som en slampa säger jag som det är. Jag är smådesperat på att träffa någon att ha lite mysiga stunder med så att säga:) haha (bloggen är ju ändå anonym liksom.. :)
Frågan är då om jag ska satsa på att ha honom sån någon liten toy-boy (haha!) eller om jag ska skita i honom och låta allt fortsätta som tidigare..
Tror inte jag kommer träffa någon annan kille på ett bra tag faktiskt eftersom jag har varit ovanligt tråkig och seg på sistånde och jag kommer endast fira nyår med sånna jag känner..

En fördel med honom är att mina kompisar inte känner honom så jag kan hålla allt hemligt (sorligt men sant så tror jag att mina kompisar dömmer mig lite om jag skulle träffa någon kille jag höll på med utan att vara tillsammans med honom..).
En annan fördel är att jag får bättre självförtroende när jag är med honom. Jag bryr mig inte lika mycket om jag ser asfet ut från vissa vinkar och sånt.
Det är ju fördelen med att träffa en kille som man liksom känner sig bättre än.. haha.. så skulle jag heller aldrig uttryckt mig i verkligheten:)

Jaja. Kram på er allihopa.
Nu ska jag fixa en livsviktig grej... :/

Kommentarer
Postat av: tooti

du får lycka till, när börjar du med den?

2008-12-28 @ 11:36:13
URL: http://tooti.blogg.se/
Postat av: M

men du!

man ska umgås med människor som får en att känna sig värdefull, inte av någon annan anledning

får han dig att må bra, go girl!

men utnyttja honom inte!

Men skumt att inte dina vänner inte tycker det är okej att ha en kk, eller vad det nu är, de borde ju bli glada för din skull.



Jag är rätt bra på att nyttja killar för bekräftelsens skull. Och att det är kul, och härligt. men så länge båda är med på det är det ju helt okej.

Får man fråga hur gammal du är? (jag är 22)

kramar Marie

2008-12-28 @ 13:24:12
URL: http://marielive.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Äsch, alla människor behöver sex. Jag hade gjort det ^^ Men mina vänner dömmer mig inte för sånt

2008-12-29 @ 23:56:12
Postat av: Anonym

va fan. go for it! vem behöver inte knulla?

2009-02-10 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0