It's back! I'm back!

Idag kom mensen tillbaka!!! :D:D
Blev lite chockad faktiskt.
Och om man tänker efter tog det inte så lång tid.
Eller. Sist jag hade mens var i slutet på augusti iaf...

Hursomhelst gick inte maten lika bra idag.
Jag borde ju ha börjat banta igen.
Jaja. Jag börjar med det nu!

Åh vad taggad jag är:)
Men nu måste jag ta det lite lugnare.
Ska börja med att fortsätta äta var tredje timme. Men lite mindre.

En sak jag har märkt är dock att mina bröst är större nu igen.
Det är faktiskt väldigt stor skillnad.
För när jag vägde typ 2 kilo mindre så var jag mer eller mindre helt plattbröstad.

Jag hatar det.
Varför kan jag inte ha lite större bröst så de iaf syns lite när man är smalare..
Hursomhelst ska jag gå ner till 52 kilo för man får ju snyggare allt annat:)

Kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: pam

tänker på dig! <3

Hur mår du nu och hela paketet?

2008-12-12 @ 12:20:02
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman,

va va det jag sa :)



Ha en bra helg,

Kram

2008-12-12 @ 14:49:42
Postat av: moi

jag fick min mens igår också, blev sur för det var vid ett olägligt tillfälle menmen.. haha :)

2008-12-12 @ 16:58:46
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0