Inga bröst



Börjar bli lite friskare nu.
Är dock fortfarande sjuk.
Men mest förkyld nu.

Jag ringde tjejen igår och hon ska mejla mig en lista på alla tabletter.
Det kändes lättare.
Tänk vad skönt att gå ner massor i vikt!

Nu kör jag fortfarande på min "äta var tredje timma"-diet.
Och det går faktiskt bra. Som jag sagt tidigare.
Väger runt 57 kilo..
Var ju nästan nere i 55 innan min resa..
Men efter resan vägde jag 57 och sen dess har jag vägd det.. mer eller mindre.
Det går upp lite någon dag och ner lite någon annan..

Det är jätteskönt att det inte är så strikt på ett sätt för då får man inte panik när man tvingas äta någonting eller råkar. Allt faller liksom inte och det är bara försöka fortsätta. Annars är det lätt att ge upp helt liksom..

Problemet med att gå ner i vikt är ju att brösten försvinner.
Titta på bilden över liksom.. Hon har inga bröst.
Jag kan tycka det är fint på modeller när de går på catwalken. Men ingen kille tycker ju det är speciellt snyggt och det är inte fint när man ska ha bikini...

Jaja. Jag ska testa gå ner till 52 kilo iaf och sen får vi se om jag trivs.
Det är kul att gå ner i vikt iaf och man får snygga ben och armar!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: tooti

har du berättat något om din äs för henne då? Ja lite granna jag är elak och tänker typ nu måste hon gå upp i vikt och nu kan jag bli smalare.

Jag ska själv till ätströningsenheten nästa månad, får väl se vad som händer men fyller 18 snart så då kan jag bestämma själv och då drar jag för jag bli smal.

2008-12-22 @ 13:52:33
URL: http://tooti.blogg.se/
Postat av: j

de är sjuuukt snyggt att va plat bröstad

2008-12-23 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0