igår idag bra dåligt

Positiva saker just nu:

- senaste veckorna har jag haft fler snygg-dagar och jag har också haft bättre självförtroende.

- folk har varit snällare mot mig och velat ta mer kontakt

- jag har kommit på vilka bra vänner jag har


Dåliga saker just nu:

- är så djupt avundsjuk så det nästan gör ont i mig på en kompis kropp

- om jag ska vara ärlig är det två kompisars kroppar, hur fan kan de vara så perfekta?

- jag känner mig fetare

- jag äter äckliga saker

- jag sover dåligt

- en otroligt hemsk (men ändå rolig) sak kanske kommer hända

- jag har blivit sviken av en kompis som jag bråkar med nu. som jag verkligen gillade innan.
- jag bli irriterad på mig själv ibland
- hur smal jag än blir kommer min kropp ALDRIG bli perfekt
- ibland kan jag vara så jävla feg. göra saker jag inte vill och ibland inte våga stå upp för mig själv.

Fy jag kan hålla på hur länge som helst.
vad har hänt med mig?
jag brukade väl ha bra självförtroende?
vara en positiv tjej?

Hursomhelst har jag träffat en person ikväll.
En kille som jag är lite kär i faktiskt.
Fast jag vet inte om jag skulle vilja vara tillsammans med honom eftersom han är bästa kompis med en tjej som jag typ hatar. Tjejen och jag var bästa kompisar på dagis, lågstadiet, mellanstadiet och en bit in på högstadiet.
Vi bråkade rätt ofta men aldrig seriöst liksom.
Men sen på högstadiet började vi småbråka mer seriöst. Typ skrek på varandra och pratade skit om varandra och så:)
Sen blev det mer och mer bråk och tillslut hade vi världens värsta bråk... Fy fan vad jag hatade henne då!
Iaf så böt hon skola.

Sen har vi inte träffats på så länge förräns typ ett halvår sen.
Då var jag jättetrevlig, sa hej och frågade hur det var med henne. Det var ju så länge sen vi bråkade sist och båda hade ju säkert förändrats rätt mycket. men tydligen inte. för hon var stört otrevlig och började ta upp gamla saker.

Hur kan man göra det liksom?
Vi var typ 12 år då! .. herregud.

Hursomhelst så är mitt lilla på G bästa kompis med henne.
Han får nog förbli kompis med mig också, om äns det.
Det är en del saker till som inte är perfekt men det kanske jag inte ska skriva här?

Hursomhelst så tittade vi på 3 filmer idag och låg och myste hela kvällen. fan vad jag saknat det.
Att någon liksom smeker än.. kramar än och ligger sked bakom än när man tittar på film.
Eller att rulla så man ligger ovanpå personen så man tittar varandra i ögonen och då börja skratta för att det känns så roligt..
Jag är nog kär i att ha det så och umgås nog kanske mest med honom för att jag saknar närhet.. och inte för att jag gillar honom?

En sak hände mig i förrgår.
Vi träffades då också (vet inte vad som är med mig men jag tror inte jag har gått på en enda fest på två månader elr något sånt..).
Jag hade haft liten myskväll här hemma och fyra kompisar och jag hade suttit i pyjamas, ätit popcorn, snackat och sen tittat på film.
De fick sova över här i min källare (den är inredd så man ska kunna sova där haha) men jag gick upp och la mig på mitt rum för jag fick knappt plats och jag orkade inte trängas.
Iaf så öppnades plötsligt min dörr och så kommer min på g-kille in.
Sen hör jag tjejskratt och att dörren smälls igen.

Han lägger sig ner i min säng och vi pratar ganska länge.

Sedan kröp han ner under mitt täcke och jag hade bara trosor på mig medans han hade jeans och en t-shirt.

Han kramade om mig och sen somnade vi. haha.

Hursomhelst var det så otroligt mysigt att det går inte att beskriva.


Jag kunde inte låta bli att vara med honom ikväll igen.


Men nu när jag tänker efter vet jag inte om det är så smart eftersom jag inte egentligen gillar honom.

Han är väl inte världens snyggaste kille även om han ser helt okej ut..

Sen är han jättegullig men ibland lite för gullig.

Och de killar jag blir tillsammans med brukar alltid vara tvärtom. Knappt vara gulliga alls... usch. hemskt det låter men jag hatar toffelförhållanden, även om det kan vara mysigt några kvällar ibland.


jaja.

nu måste jag sova lite.

herregud klockan är snart fyra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0