grovt sjuk

Okej mensen är tillbaka igen men allt är inte frid och fröjd (haha, vad gammal jag känner mig som skriver så..(alltså frid och fröjd..) Jag har blivit sjuk.
Jag är grovt förskyld och har cp ont i halsen. Mitt huvud dukar och jag går omkring och svettas hela tiden.
Plus att jag tränade i typ förrgår, trots att jag mådde dåligt, och då skadade jag båda handlederna. Haha, jag och en kompis gick till gymmet och hon kunde göra en flickis på en matta.. sen skulle jag testa och det sa knak och sen dess har jag knappt kunnat röra handlederna.
Hursomhelst blev jag sjukare efter det och nu är jag stört jättesjuk. det är väldigt jobbigt..

Det dumma är att mamma har varit ledig denhär veckan och hon har gått omkring och lagat massa julgodis och sånt. Och jag har alltid fått slicka ur bunken och provsmaka och säga vad jag tycker. Jag orkar liksom inte bry mig om vikten, vill bara bli frisk från dethär. Bryr mig inte om någonting annat just nu. För jag klarar knappt av att skriva dethär jag har så himla ont och sen kan jag knappt andas. Herregud det gör ont att andas genom munnen (i halsen gör det ont) också!

Jag blir så jävla sur på att jag är sjuk.
Vill inte vara sjuk under julafton.
Vill absolut inte vara sjuk under nyår.

Juste. När jag åt massa julgodis bestämde jag mig för att om jag fortsätter såhär i mer än tre dagar kommer det vara för svårt att träna bort så jag får max vara onyttig i tre dagar. Och sen på julafton.. eftersom den dagen, nyår och min födelsedag är de tre dagarna som jag absolut aldrig i hela mitt liv vill fokusera på min vikt.
Jag tror på det som är regelbundet och inte undantagen. Om man gör regelbundna undantag är det också dåligt!

Hursomhelst har jag börjat fixa med mina nyårslöften.
Kan skriva lite om dom sen.
Måste göra en grej nu bara.
byebye sålänge

Kommentarer
Postat av: Jii

åh, krya på dig!

2008-12-18 @ 15:22:30
URL: http://outerperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0