En festisflaska innehåller 1050 kalorier!


Jag mår inte alls bra och går omkring och känner mig dizzy hela tiden!
Det är jättejobbigt..

Jag har inte satt några regler för vad jag får och vad jag inte får äta och bara därför har jag ätit jättebra.. haha.
Igår var jag på fest men fick bara i mig sammanlagt 300 kalorier (det var middagen som innehöll 300 kalorier.) Jag åt minst kalorier av alla som var där iaf..
Sen hade jag ätit lunch/frukost prick tre timmar tidigare och ett äpple tre timmar innan det.
Sammanlagt åt jag kanske 600 kalorier..

Idag åt jag frukost. Kanske på typ 60/70 kalorier.
Sedan lunch på kanske 500 (okej det var mindre bra)..
Och sen middag på typ 500..

Det kanske inte var jättebra men jag åt med tre timmars mellanrum och idag har jag gått på stan i 6 timmar också.
Trots att jag är jättesjuk.. Men julklappar måste köpas liksom..

Tänk att det går såhär bra när man inte bryr sig alls liksom.
Eller jag har lite i smyg tänkt på att äta var tredje timme..
Men annars har jag liksom inte gjort något.
Varför lyckas man när man inte bryr sig och när man försöker misslyckas man?
Okej jag bryr mig men jag har liksom inte satt upp några regler.


Idag såg jag en MYCKET skrämmande sak.
Ni vet sånnadär stora festis?
Eller allså, festis på flaska.
En sån innehåller 1050 kalorier.
Dricker du två sånna har du fått i dig tillräckligt mycket kalorier en vanlig kvinna ska äta en dag.
Det är helt sjukt.

Jag har druckit två sånna på en dag. plus massa annan mat.
Herregud.
Inte undra på att jag var fet förut.

jaja godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0