Nytt mål

Jag skriver ju upp allt jag äter och hur mycket jag motionerar på kalorier.nu varje dag.
Och då står det om jag har ätit för mycket elr för lite för att nå min målvikt.
Men jag har aldrig fattat en sak, och det var att det stod att jag hade överstigit det hela tiden, även om jag inte hade ätit någonting och bara motionerat.

Men nyss kom jag på att det är för att jag måste bränna 3500 kalorier varje dag för att väga 52 kilo den 18:e..
Och därför kom jag fram till att det är bättre att skuta fram målet lite.
Så nu har jag bestämt mig för att gå ner till 52 kilo den 20:onde oktober istället.

Då får jag äta 417 kalorier varje dag.
Och det är ju skitbra!

För när skolan sätter igång måste jag käka lunch också.

Annars kommer kompisarna bli jobbiga.

Så då får jag hålla mig till ungefär 200 kalorier på lunchen och 200 till middagen..

Annars så tränar jag minst tre gånger i veckan och då bränner jag ju massor också.
Så då kan jag ha en svullodag i veckan också.
Då jag tillåter mig att äta massa onyttigt.

Märker jag att det tar emot att äta onyttigt (när jag är sugen på det).
Så får jag sakta ner lite med bantandet.
Jag vill inte ha anorexia..

Sen kan jag ju välja också om jag vill äta mer varje dag och inte ha en svullodag..

Dethär blir skitbra!

Idag har jag käkat ungefär 500 kalorier (i en måltid) så nu ska jag ta en långpromenad och bränna bort typ 100..



"Do not give up on what you want most, for what you want at the moment"


Kommentarer
Postat av: Blueberries

Ja visst är det och den är ju inte heller precis kalori rik och jag har inte lust att äta massa.

2008-08-05 @ 21:32:06
URL: http://blueberriies.blogg.se/
Postat av: Fd anorektiker

om du fortsätter som du gör kommer du tappa hår och din mens kommer försvinna, du kommer frysa helatiden och må allmänt skit, du måste ta det långsammare annars kommer du ändå bara gå upp igen,

2008-08-12 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0