Sommarlovet är över nu.




De senaste tre dagarna har jag bara fått tag på en dator en gång. Och då var jag med några kompisar.. så förlåt för att jag inte har uppdaterat.

I torsdags vaknade jag av att en kompis kom in i mitt rum och ville gå en promenad. Så vi gick en promenad och därefter gick vi hem till henne och gjorde oss iordning. Sen stack vi iväg på en fest som var jätterolig! Dock kände jag ingen men jag älskar ändå sånt för då kan man lära känna:) Speciellt med lite alkohol i blodet;)
Hemvägen minns jag inte så mycket av. Vi åkte buss hemåt med mitt under bussturen hoppade jag av och började spy (usch..). Så vi åkte taxi hem därifrån jag hoppade av sen.
Då gick jag direkt hem och somnade hur fort som helst i min säng med kläderna på (som det var lite spya på t.o.m)...

Hatar att spy för att man är full och hade ju bestämt mig för att aldrig göra det igen... Jaja, sånt händer.. eftersom jag inte äter lika mycket längre och gått ner i vikt blir det svårare att veta hur mycket jag tål.. jag tål tydligen inte så mycket längre...

Dagen efter vaknade jag vid två tiden av att några kompisar plingar på och vill gå en promenad.
Efter promenaden har jag tio minuter på mig att duscha sen kom alla hem till mig och vi gjorde oss iordning för att gå på tjejmiddag.

Då mådde jag jättedåligt och tyckte att allting smakade som alkohol. Det var jättejobbigt.. Men tjejmiddagen var ganska rolig faktiskt.

Kom hem någon gång vid tvåtiden och då somnade jag direkt.


På lördagen (igår) vaknade jag av att en kompis kom in i mitt rum. Hon hade kommit hem från en resa och vi hade inte träffats på jättelänge. Så vi satt och snackade jättelänge.
Sen åkte vi in till stan. Där mötte vi upp några andra kompisar som vi gick på The Voice konserten med.

Det var kul men vääldigt trångt. Vi hade lyckats klämma oss in längst fram nära staketet och alla puttades och höll på. Man klev på skor hela tiden som folk tappat och ibland flög det en sko hit och dit.. Skumt.. Mina skor var kvar efteråt men däremot hade de gått sönder.


Vid ett-tiden åkte vi hemåt och då följde jag med en kompis hem.
Vi var hemma hos henne och tittade på två filmer. Sen var klockan ungefär fem, så då gick jag hem och somnade direkt.

Och idag är första dagen jag får vakna ifred. Så nu skriver jag här.
Åh gud vad jag har längtat efter en liten stund för mig själv!


Jag brukar inte festa så mycket elr gå på massa tjejmiddagar och sånt men det har blivit mer och mer den senaste tiden. För jag har velat ha det så.. att gå på fester och middagar både fredagen och lördagen varje helg.
Men nu när jag kan det för att jag är bjuden vet jag inte om jag vill det längre.. det är skitjobbigt att inte ha någon tid för sig själv! verkligen jobbigt.

Haha det är verkligen så att om man inte kan få någonting vill man ha det och om man sen  kan få det vill man det inte..

Nu ska jag berätta hur det gått med maten hela tiden..
Rätt dåligt. Om jag ska vara ärlig.
På torsdagen var jag duktig. Åt knappt någonting, lite frukost och en bit av en gurka. Och massa onyttig alkohol tyvärr..
Men på fredagen var det tjejmiddag och då åt jag massa onyttig mat plus chips och lite läsk...
På lördagen åt jag lite frukost, lite lunch och lite middag. Ganska mycket blir det ju men inte tillräckligt mycket så jag skulle kunna gå upp i vikt... hoppas jag.
Och idag har jag käkat lite frukost..Kanske låg på 130 kalorier elr nått sånt.. Tyvärr kommer jag behöva äta lite mer för vi ska bort på en grej senare idag.. menmen, får försöka ta jättelite...

Har varit lite sjuk så har inte vågat träna mer än att gå promenader.
Segt..
Imorgon börjar skolan iaf... Om jag börjar träna då också kan jag passa på att väga mig på gymmet, ska bli läskigt.. Vill inte ha gått upp någonting...

Långt dethär inlägget blev..
måste gå nu iaf.. Ska uppdatera mer i fortsättningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0